Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Iker zei:

 

Gewoon een in de rug springen zoals op het vorige WK :D 

 

Elk systeem heeft zijn charme uiteraard. Hangt er allemaal vanaf hoe de andere speelt natuurlijk en veel hangt ook af van de centrale as.

Als Brazilie met Neymar - Firmino - Jesus of wat hebben ze daar nog allemaal lopen centraler gaat spelen ipv de flank op te zoeken sta je veel man tegen man vanachter.

Dan staan de flanken meer open maar ligt de druk harder op de centrale lijn waarbij een Witsel belangrijker wordt.

 

Zo had HVH ook Club opgevangen door centraler te speler. Druk zetten op de centrale as.

Idd, maar op zo'n gebied geef ik een Martinez dan weer het voordeel van de twijfel.
Ik denk dat hij tactisch wel best goed is... 

 

Maar "denk", daar koop je nix mee. We zullen moeten afwachten wat we er van bakken. We hebben de kwaliteiten zonder meer in onze ploeg en we kunnen elke ploeg pijn doen. Er zal alleen op bepaalde dingen gewerkt moeten worden. Welke ploeg pak ik hoe aan en op hoekschoppen want wie er ook speelt, je hebt altijd een mooie luchtmacht in je ploeg.
Achterin met Vertonghen-Kompany-Alderweireld (allicht toch), daarvoor witsel en voorin Lukaku zijn allemaal al koppers.... 

Dan een De Bruyne en een Hazard die een bal toch moeten kunnen droppen waar ze willen moet dit gewoon een wapen worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
1 minuut geleden, grieksken zei:

Idd, maar op zo'n gebied geef ik een Martinez dan weer het voordeel van de twijfel.
Ik denk dat hij tactisch wel best goed is... 

 

Maar "denk", daar koop je nix mee. We zullen moeten afwachten wat we er van bakken. We hebben de kwaliteiten zonder meer in onze ploeg en we kunnen elke ploeg pijn doen. Er zal alleen op bepaalde dingen gewerkt moeten worden. Welke ploeg pak ik hoe aan en op hoekschoppen want wie er ook speelt, je hebt altijd een mooie luchtmacht in je ploeg.
Achterin met Vertonghen-Kompany-Alderweireld (allicht toch), daarvoor witsel en voorin Lukaku zijn allemaal al koppers.... 

Dan een De Bruyne en een Hazard die een bal toch moeten kunnen droppen waar ze willen moet dit gewoon een wapen worden. 

 

Slechter als Wilmots kan niet :D met een kwartfinale ben ik tevreden (als je eruit zou gaan tegen een topland).

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Iker zei:

 

Slechter als Wilmots kan niet :D met een kwartfinale ben ik tevreden (als je eruit zou gaan tegen een topland).

volgens mij tref je daar Brazilië als ik me mijn 'berekeningen' goed herinner....

moest je er tegen hen uitgaan zou het idd geen schande zijn, maar toch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Superjef zei:

 

Bedoel je nu dat HVH een tactisch goede trainer is? :wub:

 

Heb ik ooit gezegd dat em dat niet Is ? :P 

 

Het is gewoon een dikke eikel maar die zit dan ook op zijn plaats nu ( 3de plaats) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Iker zei:

Klasse reactie wel van Radja

 

Jup!


Vind het wel extra raar nu. Martinez zou gezegd hebben dat hij het niet verdient om maar enkele minuten te spelen waarop Radja zelf zei dat hij daar geen probleem mee had...

 

Wel grappig, een protestactie via FB ging 9000 man lokken en er stond... 40 man :happy: En zelfs ene die dacht dat door het protest Martinez ontslag zou nemen waardoor zijn opvolger Radja wel nog ging meenemen :chuckle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Superjef zei:

 

Jup!


Vind het wel extra raar nu. Martinez zou gezegd hebben dat hij het niet verdient om maar enkele minuten te spelen waarop Radja zelf zei dat hij daar geen probleem mee had...

 

Wel grappig, een protestactie via FB ging 9000 man lokken en er stond... 40 man :happy: En zelfs ene die dacht dat door het protest Martinez ontslag zou nemen waardoor zijn opvolger Radja wel nog ging meenemen :chuckle:

 

Zullen wel 2 kanten aan het verhaal zitten zeker. Kan ook wat druk van managers zijn en toestanden. 

 

No Radja no WK.... zo gaat het :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Iker zei:

 

Zullen wel 2 kanten aan het verhaal zitten zeker. Kan ook wat druk van managers zijn en toestanden. 

 

No Radja no WK.... zo gaat het :D 

 

Is dat niet altijd zo dat er 2 kanten aanzitten? 
Ik las echter gisteren een interessant artikel op Sporza betreffende leider zijn, kwam er op neer dat martinez Naingollan thuisliet zodat hij zeker zelf zijn rol van Alfamannetje zou houden ofzowiets :D

vond het wel interessant, 

 

Ik kan de beslissing ook ergens begrijpen, al ben ik het er niet mee eens. 

Wat mij betreft siert het Martinez ook ergens dat hij, ondanks het sociaal protest waarvan iedereen wist dat het zou volgen, toch zijn eigen mening volgt en besluit Radja thuis te laten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook niet dat het uit het niets komt hé.

Radja is er zelden bijgeweest onder Martinez en telkens ging het over tactische redenen.

 

Ondanks dat er sowieso ook een clash van karakters is, kun je niet zeggen dat hij niet consequent is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Brechtovic zei:

Het is ook niet dat het uit het niets komt hé.

Radja is er zelden bijgeweest onder Martinez en telkens ging het over tactische redenen.

 

Ondanks dat er sowieso ook een clash van karakters is, kun je niet zeggen dat hij niet consequent is.

Dat bedoel ik maar.
Moest hij erbij geweest zijn zou het quasi zeker geweest zijn door de druk van buitenaf lijkt me.

 

Martinez is volgens mij iemand die alleen maar binnen de lijntjes kleurt. Als je dan te laat komt op besprekingen, rookt en ook nog eens betrapt word op teveel alcohol in je bloed is dat strike 3 zoals men in het baseball zou zeggen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, grieksken zei:

Dat bedoel ik maar.
Moest hij erbij geweest zijn zou het quasi zeker geweest zijn door de druk van buitenaf lijkt me.

 

Martinez is volgens mij iemand die alleen maar binnen de lijntjes kleurt. Als je dan te laat komt op besprekingen, rookt en ook nog eens betrapt word op teveel alcohol in je bloed is dat strike 3 zoals men in het baseball zou zeggen.... 

 

Dat hij consequent is en niet luistert naar pers of publiek siert hem zeker maar... het zou hem nog meer sieren door dan gewoon ook te zeggen dat hij enkel mensen meewil die aan zijn verwachtingen voldoen. En niet blijven afkomen met die tactische zever...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Superjef zei:

 

Dat hij consequent is en niet luistert naar pers of publiek siert hem zeker maar... het zou hem nog meer sieren door dan gewoon ook te zeggen dat hij enkel mensen meewil die aan zijn verwachtingen voldoen. En niet blijven afkomen met die tactische zever...

 

Idd, hij moet gewoon mans genoeg zijn te zeggen dat Radja niet meemag omdat hij al tevaak naast de pot gepist heeft.... of eender wat, dan zou meer volk hem geloven en er minder commotie zijn lijkt me

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 22/05/2018 at 6:00 PM, Iker said:

Klasse reactie wel van Radja

 

Heb je een link? Net terug van vakantie en deze hele commotie gemist!

 

Ik annuleer mijn bestelling van een Rode Duivels-shirt met Radja echter niet en zal deze trots dragen in Kalinininingrad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, grieksken zei:

het is dus bekend.
Ciman enkel mee als Kompany niet fit geraakt.
Verder Sels, Kabasele, J. Lukaku en Benteke niet mee.
Wat zijn jullie gedachten? 

 

 

De argumentatie voor Sels (4e in lijn), Jordan (blessure) en Benteke (3e in lijn) is logisch.

Ik had eerder Kabasele als reserve gepakt, maar Martinez stel dat het Ciman is op basis van profiel, dan kan ik hem daar in volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk zijn het maar soldaten die afvallen, dan kies je voor mensen die weinig zagen en vrede nemen met de bank en weinig speelminuten.

Ik had wel Mechele meegenomen, bijna nooit geblesseerd en een solide verdediger. Misschien geen wereldniveau maar zal uiteindelijk toch niet moeten onderdoen voor een Ciman. Een Denayer heb ik buiten zaterdag niet zien spelen.

 

Hun groepsfase zullen ze zo wel overleven met of zonder Kompany...

Daarna krijg je hoogstwaarschijnlijk een Columbia of Polen. Al geen makkelijke wedstrijden maar wel haalbaar.

Dan zal het Brazilie en Duitsland worden dan ben je normaal sowieso geschoren. 

 

De 23 zijn volgens mij de beste die je kan meenemen. Alleen blijven de Duivels nog altijd veel te statisch spelen.

Veel te weinig doelrijpe kansen met hun aanvallende weelde. Zoiets snap ik nog altijd niet, onder Wilmots en onder Martinez blijkt het niet te lukken tegen een team dat van een hoger niveau is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich gaat er altijd discussie zijn, maar Kabasele en Radja had ik altijd meegenomen bijvoorbeeld.

Mechele is denk ik blauw zwarte bril van ons, eerder dan echt erbij horen.

Geen idee wat een tielemans daar loopt te doen (of een Dendoncker bijvoorbeeld). Het is het WK, dan pak je je beste 'soldaten' mee. Is beetje vriendjespolitiek, want puur op prestaties (en zelfs kwaliteit) moet radja er altijd bij in één van beide hun plaats me dunkt.

 

Och ja, het zijn maar de rode duivels, wanneer begint Club weer :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Pica zei:

Op zich gaat er altijd discussie zijn, maar Kabasele en Radja had ik altijd meegenomen bijvoorbeeld.

Mechele is denk ik blauw zwarte bril van ons, eerder dan echt erbij horen.

Geen idee wat een tielemans daar loopt te doen (of een Dendoncker bijvoorbeeld). Het is het WK, dan pak je je beste 'soldaten' mee. Is beetje vriendjespolitiek, want puur op prestaties (en zelfs kwaliteit) moet radja er altijd bij in één van beide hun plaats me dunkt.

 

Och ja, het zijn maar de rode duivels, wanneer begint Club weer :D

 

 

 

Niet beginnen over Radja aub :D Dat hoofdstuk moet al afgesloten zijn.

 

Mechele is op Belgisch niveau de meeste en beste verdediger op constant niveau van 2017-2018. Dat heeft niks met een bril te maken.

LDD heeft gewoon 3 goede matchen gespeeld maar had het voordeel om er al bij te zijn en heeft zijn potentieel mee en polyvalentie mee (DC en DM) idem met een Tielemans die op een MC en AMC kan spelen in nood. Uiteindelijk heb je nog altijd Fellaini en Dembele die normaal hoger in rang moeten staan.

 

Ik vrees voor een scenario EK2016 waarbij Kompany gekwetst raakt (wss al de selectie definitief is), Vermaelen gekwetst en een schorsing van de een of ander.

Dan sta je daar met Ciman, Denayer en LDD :D 

 

Ik ben al blij dat de hype zoals in 14 wat gaan liggen is. We hebben wel wat goede spelers maar geen echt geheel.

Een kwartfinale is daarmee al een mooie prestatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Iker zei:

 

Niet beginnen over Radja aub :D Dat hoofdstuk moet al afgesloten zijn.

 

Mechele is op Belgisch niveau de meeste en beste verdediger op constant niveau van 2017-2018. Dat heeft niks met een bril te maken.

LDD heeft gewoon 3 goede matchen gespeeld maar had het voordeel om er al bij te zijn en heeft zijn potentieel mee en polyvalentie mee (DC en DM) idem met een Tielemans die op een MC en AMC kan spelen in nood. Uiteindelijk heb je nog altijd Fellaini en Dembele die normaal hoger in rang moeten staan.

 

Ik vrees voor een scenario EK2016 waarbij Kompany gekwetst raakt (wss al de selectie definitief is), Vermaelen gekwetst en een schorsing van de een of ander.

Dan sta je daar met Ciman, Denayer en LDD :D 

 

Ik ben al blij dat de hype zoals in 14 wat gaan liggen is. We hebben wel wat goede spelers maar geen echt geheel.

Een kwartfinale is daarmee al een mooie prestatie. 

 

Idd, Radja is wat het is, dit moet afgesloten zijn ondertussen. 

 

Ik denk dat Dendoncker idd meer polyvalent is en dat hij ook gewoon een betere voetballer is. 

Mechele is een verdediger, maar geen voetballer, zet op die jongen druk en hij slaat tilt. Ik denk ook dat je hem geen plezier zou doen met daar minuten te moeten maken tegen pakweg Engeland waar hij zowiezo zwaar zou afzien lijkt me. 

 

Vermaelen en Kompany blijven verder natuurlijk zorgenkindjes zonder twijfel, toch zie ik een Dendoncer daarbij nog wel renderen, maar dat valt altijd af te wachten.
Tielemans was voor mij ook iemand die mocht afvallen op basis van dit seizoen, maar hij zal zonder twijfel wel de toekomst voor België zijn. De ervaring die je nu opdoet neem je mee naar volgende jaren dus op dat gebied valt het te verdedigen natuurlijk. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, grieksken zei:

 

 

Ik denk dat Dendoncker idd meer polyvalent is en dat hij ook gewoon een betere voetballer is. 

Mechele is een verdediger, maar geen voetballer, zet op die jongen druk en hij slaat tilt. Ik denk ook dat je hem geen plezier zou doen met daar minuten te moeten maken tegen pakweg Engeland waar hij zowiezo zwaar zou afzien lijkt me. 

 

Vermaelen en Kompany blijven verder natuurlijk zorgenkindjes zonder twijfel, toch zie ik een Dendoncer daarbij nog wel renderen, maar dat valt altijd af te wachten.
Tielemans was voor mij ook iemand die mocht afvallen op basis van dit seizoen, maar hij zal zonder twijfel wel de toekomst voor België zijn. De ervaring die je nu opdoet neem je mee naar volgende jaren dus op dat gebied valt het te verdedigen natuurlijk. 

 

 

 

 

 

Uiteraard maar zet een Ciman tegen Kane en die slaat ook tilt of tegen Jesus ofzo :D 

Buiten Kompany/Vermaelen slinkt het potentieel zienderogen dus maak ik mij door ook geen druk meer in wie er bij is of niet.

Het is toch van een ander niveau.... Hopelijk kan Vanheusden stappen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Iker zei:

 

Uiteraard maar zet een Ciman tegen Kane en die slaat ook tilt of tegen Jesus ofzo :D 

Buiten Kompany/Vermaelen slinkt het potentieel zienderogen dus maak ik mij door ook geen druk meer in wie er bij is of niet.

Het is toch van een ander niveau.... Hopelijk kan Vanheusden stappen maken.

 

Zonder twijfel dat er daaronder een grote leegte is, maar anderzijds, de hollanders brengen al jaren goeie resultaten met bedenkelijke verdedigers :P 

maar je hebt natuurlijk gelijk. Er zijn een paar jongens die op de deur kloppen, maar vooral de juiste keuzes moeten maken. 

Neem nu een Engels, die wou persé naar het buitenland gaan, wat heeft hij daar gehaald? Nix toch, hij is de zoveelste die allicht met hangende pootjes terug zal komen. 
Het gras is niet altijd groener aan de overkant. Als hij bij club was gebleven leek hij me wel een kandidaat om mee naar het WK te mogen... niet? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind alleen de niet-selectie van Kabasele stom. Ik zou hem altijd verkiezen boven Ciman. Beiden zijn geen toppers en maken fouten maar dat verdraag ik beter van een jonge speler dan een ervaren rot. Maar ja, Ciman zal voor de goede sfeer zorgen zeker? :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...