Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Overige competities


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

In groep C is de tweede speeldag ondertussen ook afgerond.

Mexico heeft Jamaica verslagen met 2-0. 
In de andere wedstrijd heeft Venezuela met 0-1 gewonnen van Uruguay.
Mexico en Venezuela zijn hierdoor beiden geplaatst voor de volgende ronde en strijden voor de groepswinst in de laatste wedstrijd.
Jamaica en Uruguay hebben 0 op 6 en mogen hun valiezen pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Brechtovic said:

Amai, Uruguay.

Nuja, ook wel een oude selectie niet?

Tgoh oud oud zou ik die zeker niet noemen. En toch wel de nodige kwaliteit om veel beter te doen dan deze 0 op 6.

Suarez speelde wel niet mee in de 2 wedstrijden (zijn laatste schorsingsdagen? of geblesseerd kan ook..)

 

Selectie: 

 

 


GOALKEEPERS (3): Martín Campaña (Independiente, ARG), Fernando Muslera (Galatasaray, TUR), Martín Silva (Vasco da Gama, BRA)

DEFENDERS (6): Jorge Fucile (Nacional, URU), Jose Giménez (Atlético Madrid, ESP), Diego Godín, (Atlético Madrid, ESP), Maximiliano Pereira (Porto, POR), Gastón Silva (Torino, ITA), Mauricio Victorino (Nacional, URU)

MIDFIELDERS (8): Egidio Arévalo Rios (Atlas, MEX), Matías Corujo (Universidad de Chile, CHI), Álvaro González (Atlas, MEX), Alvaro Pereira (Getafe, ESP), Gastón Ramírez (Middlesbrough, ENG), Diego Laxalt (Genoa, ITA), Carlos Sánchez (Monterrey, MEX), Matías Vecino (Fiorentina, ITA)

FORWARDS (6): Edinson Cavani (Paris Saint-German, FRA), Abel Hernández (Hull City, ENG), Nicolás Lodeiro (Boca Juniors, ARG), Diego Rolán (Bordeaux, FRA), Cristhian Stuani (Middlesbrough, ENG), Luis Suárez (Barcelona, ESP)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

FC Twente is vrijdag door de rechter in het ongelijk gesteld in het kort geding tegen de KNVB. Degradatie voor de club uit Enschede is zodoende weer een stap dichterbij gekomen. Er is nog wel beroep mogelijk. De beroepscommissie van de KNVB buigt zich ook nog over de straf en die uitspraak wordt maandag verwacht.

Een opmerkelijk nieuwtje van over de grens. Twente staat op het punt te degraderen door financiële onregelmatigheden. Het fameuze project van Preud'homme destijds bleek een zeepbubbel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, Don Gielius said:

Een opmerkelijk nieuwtje van over de grens. Twente staat op het punt te degraderen door financiële onregelmatigheden. Het fameuze project van Preud'homme destijds bleek een zeepbubbel :D

Wat heeft een trainer die daar 6 jaar geleden geweest is, met een faillissement nu :D ? Ze hebben nog een miljoen verdiend aan zijn vertrek zelfs :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Pica said:

Wat heeft een trainer die daar 6 jaar geleden geweest is, met een faillissement nu :D ? Ze hebben nog een miljoen verdiend aan zijn vertrek zelfs :P

Wanbeleid zal niet op 1 dag ontstaan he? Ik zeg toch nergens dat Preud'homme daar iets mee te maken heeft, ik verwijs naar de manier waarop die club werd opgehemeld :D Destijds naar daar getrokken omdat het er zo'n fantastisch project was, na de eerste prijs waren ze ook vertrokken voor zo veel meer. Niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Don Gielius said:

Wanbeleid zal niet op 1 dag ontstaan he? Ik zeg toch nergens dat Preud'homme daar iets mee te maken heeft, ik verwijs naar de manier waarop die club werd opgehemeld :D Destijds naar daar getrokken omdat het er zo'n fantastisch project was, na de eerste prijs waren ze ook vertrokken voor zo veel meer. Niet dus.

Op die manier :P. Moet duidelijker lezen op een vrijdagnamiddag :) 

Is een stinkend zaakje, zoveel is wel duidelijk. Hoe kan een ploeg met zo'n kapitaal aan spelers ook, zo laag zakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, grieksken said:

Boven je stand leven he Pica,

Ik denk dat Antwerp ook gaat moeten oppassen of ze varen hetzelfde.
Als je nu weer leest dat ze De Sutter of Decamargo willen, die jongens komen ook niet voor een appel en een ei spelen he...

Beetje zoals Anderlecht rond 2010, CL halen of spelers moeten verkopen :) . Mbokani en Jova zouden nog altijd een standbeeld moeten krijgen voor dat jaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de laatste speeldag in groep A heeft de VS Paraguay geklopt met 1-0.
Colombia verloor dan weer met 2-3 van Costa Rica.
De VS winnen deze groep en gaan samen met Colombia naar de volgende ronde.

Achteraf heeft de bondscoach van Paraguay zijn ontslag ingediend. Paraguay haalde vorig jaar nog de halve finales, maar werd nu kansloos uitgeschakeld met slechts 1 punt in groep A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In groep B is de groepsfase ook afgelopen.

Brazilië verloor van Peru met 0-1. Bij het doelpunt van Peru was er duidelijk sprake van hands, maar het doelpunt werd toch goed gekeurd.
In de andere wedstrijd won Ecuador met 4-0 van Haïti.
Peru wint de groep en Ecuador mag als tweede mee naar de volgende ronde. Grootmacht Brazilië is uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd of Colombia zich gaat herpakken ze spelen bezonder slecht tot nu toe (2de helft tegen Paraguay was dramatisch), had graag wat meer info gegeven over de andere teams maar ja jongens ik heb ferm veel moeten overwerken (collega viel uit met depressie).

Heb wel de meeste matchen gezien of gehoord in de achtergrond, Argentinië is nu echt wel DE favoriet met de Amerikanen als dark horse.

Halve finales denk ik aan;

ARG vs USA en Peru vs Chili

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een dagje rust, zijn ze in de Copa América begonnen aan de kwartfinales.

De Verenigde Staten is de eerste ploeg die zich geplaatst heeft voor de halve finales, na een 2-1 overwinning tegen Ecuador.
Met een doelpunt en assist, was Clint Dempsey de man van de match. Het was al de derde wedstrijd op rij dat Dempsey de weg naar de netten vond.
In de halve finale neemt de VS het op tegen de winnaar van het duel Argentinië-Venezuela.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...