Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Overige competities


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Je hoort natuurlijk veel (apen?)verhalen... maar als je een deel van de topspelers tegen je hebt stopt het als coach, hoe je het draait of keert.
Als Robben, Ribery, Hummels, Neuer, Muller zich tegen je keren mag je Guardiola zijn, dan ga je....

 

Blijkbaar waren de trainingen onder hem niet goed (al vind ik dat raar gezien het aantal topclubs dat hij toch al coachte) Spelers zouden dan extra werk willen doen hebben maar dat mocht dan weer niet waarna ze stiekem elders trainingen belegden...

Voor mij allemaal moeilijk te geloven, maar goed.... Hummels zet je niet zomaar op de bank natuurlijk daar zal wel een haar in de boter gezeten hebben. Robben en Ribery zijn over hun houdbaarheidsdatum wat mij betreft.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
11 hours ago, Dogfacedgremlin said:

 

Stel u voor dat ze straks nog de punten door 2 delen :o

 

Gelukkig niet. Dat deed men wel in Poolse eerste klasse, maar men is daar vanaf gestapt sinds dit seizoen. Wel nog playoffs maar zonder halvering van de punten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt een grote verrassing lijkt me :)

PSG-speler Kylian Mbappé is verkozen tot Golden Boy, dat is de trofee voor het grootste voetbaltalent op de Europese velden. Hij troefde onder anderen Ousmane Dembélé (Barcelona) en Gabriel Jesus (Manchester City) af. Ook Youri Tielemans stond op de longlist met 25 namen.

De Golden Boy Award wordt sinds 2003 uitgereikt aan het grootste Europese voetbaltalent onder 21. Onder meer Lionel Messi, Wayne Rooney, Paul Pogba staan op de erelijst en nu komt ook Kylian Mbappé in dat rijtje. Hij volgt Renato Sanches op.

De 18-jarige Fransman kende vorig seizoen zijn grote doorbraak bij AS Monaco. Het leverde hem deze zomer een transfer naar PSG op en nu dus ook de Golden Boy Award.

Op de lijst met 25 kanshebbers stond één Belg, Youri Tielemans. Ook in 2015 en 2016 was hij bij de genomineerden, maar hij haalde het dus niet. De top 3 werd vervolledigd door Ousmane Dembélé en Gabriel Jesus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:'(

 


 
Gianluigi Buffon (39) is aan zijn laatste seizoen bezig. Dat heeft de doelman van Juventus verteld aan Sky Sports Italia. "Eén of twee seizoenen extra zouden mijn palmares niet veel veranderen", vindt Buffon.

"Als we Champions League winnen..."

Voor Gianluigi Buffon is het stilaan genoeg geweest. In januari stapt hij op tram 4. Tijd om zijn keepershandschoenen op te bergen, vindt de Italiaanse international.

"Dit is mijn laatste seizoen en ik sta achter de keuzes die ik maak", kondigde Buffon aan bij Sky Sports Italia. "Eén of twee seizoenen extra zouden mijn palmares niet veel veranderen. Ik heb bereikt wat ik wil bereiken."

"Alleen als we de Champions League winnen met Juventus ga ik nog even voort. Dan doe ik er de Europese Supercup en het WK voor clubs nog bij."

Buffon kan met een gerust hart afscheid nemen bij Juventus. Hij heeft vertrouwen in zijn opvolger, de Pool Wojciech Szczesny (ex-Arsennal en -Roma). "Met zo'n keeper achter mij is het normaal dat ik een stap opzij zet", vindt Buffon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Superjef zei:

 

Vooral straf eigenlijk dat een land als Hongarije bij niemand anders kan uitkomen dan onze Georges :think:

 

Dat dacht ik van al die andere landen waar Georges bondscoach was ook..

Vooral na zijn schitterende campagne op de Afrika Cup met Algerije. Zowat de sterkste selectie die aan het tornooi deelnam en niet een match kunnen winnen ^^

 

Die moet toch nen goeie makelaar hebben zenne; die hem overal zo binnen krijgt... Eigenlijk is den Georges een droom van een cliënt; bij iedere nieuwe club is dat cashen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 5 minuten gaat de laatste competitiewedstrijd in China van start, en Tianjin Quanjian (team Witsel) zal het opnemen tegen Guangzhou Evergrande, het team dat ook dit jaar weer kampioen speelde, voor de 7e keer op rij.

Het straffe is dat Witsel & co op een puntje staan van deelname aan de Aziatische Champions League, dus dat kan wel een leuke match gaan worden. Gelukkig is die live op de Poolse TV.

 

Wel grappig dat ze het zo goed deden, ik had hen bij het begin van het seizoen een gevecht tegen degradatie voorspeld. Maar Pato bleek een goede transfer te zijn (15 goals), en ook Modeste die in de zomer van Koln overkwam, scoorde reeds 6 goals in 7 wedstrijden. Mea culpa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, Witsel gaat naar de Aziatische Champions League. Ze wisten uiteindelijk met 1-2 te winnen, en Hebei (die 3e stonden) verloor met 5-4 bij Shandong Luneng, dus die wisselen van plaats.

 

Proficiat Witsel! Topper! Laat ze maar eens wat zien volgend jaar in de Champions League! Certitude voor het WK 2018!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
21 uren geleden, hjs666 zei:

Toch begrijp ik niet dat die keeper de bal niet pakt.

Ja,je krijgt indirect vrije trap tegen,maar je kunt dan toch muur op doellijn zetten.

Liever geel dan op die manier doelpunt tegen te krijgen.

 

 

Inderdaad... Of probeert weg te koppen ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degoutant gewoon hoe dat zoiets uit handen gegeven had kunnen worden, en dan te denken dat we heel goed wegkomen in de 68ste minuut ofzoiets met die bal op de paal. Dan had Castro eigenlijk rood nog moeten krijgen voor zijn smerige fout en ook Sokrates had een tweede gele kaart moeten krijgen voor zijne komedie.
Superwissel ook in de 83ste minuut van Bosz, Zagadou heeft in 10 minuten tijd twee goalen op zijn klak :')
Dan haalde uwe spits eraf voor ne verdediger, gade nadat uwe laatste spits rood heeft gekregen nog altijd ballen naar voor pompen recht in de voeten van de tegenstander gezien ge met 9 rond uw eigen strafschopgebied staat. Dan vraagt ge gewoon om nen tegengoal he.. En die hebben we gekregen.

#BoszOut

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hugo Broos is niet langer bondscoach van Kameroen. Broos slaagde er na de winst in de Africa Cup niet in om Kameroen naar het WK te loodsen. De Belgische coach had nog een contract tot februari 2018.

Hugo Broos (65) werd in februari 2016 bondscoach in Kameroen. De Belg werd er aanvankelijk weggehoond, maar groeide uit tot de held van de natie door het land begin dit jaar naar de eindzege te loodsen op de Africa Cup.

Maar in de kwalificaties voor het WK liep het minder voor Broos en de zijnen. Kameroen slaagde er niet in zich te plaatsen voor de Wereldbeker en sindsdien was de toekomst van onze landgenoot onzeker.

Het contract van Broos liep nog tot februari 2018, maar de Kameroense bond heeft vandaag al een einde gemaakt aan de overeenkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...