Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Overige competities


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie
10 minuten geleden, grieksken zei:

De  spaanse scheisrechters zijn er klaar voor, U toch ook

 

wa een farce weer.... man  manman 

 

Idd,die Suarez is toch de meest hatelijkste voetballer op de planeet.... en dan het 2de geel voor Ronaldo :,) , nu goed als hem zijn blote bast niet laat zien blijft hij natuurlijk ook gewoon staan.

 

maar wat een heerlijke goals van Ronaldo en Asensio Seg

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13-8-2017 at 23:53, Iker zei:

 

Idd,die Suarez is toch de meest hatelijkste voetballer op de planeet.... en dan het 2de geel voor Ronaldo :,) , nu goed als hem zijn blote bast niet laat zien blijft hij natuurlijk ook gewoon staan.

 

maar wat een heerlijke goals van Ronaldo en Asensio Seg

Sjah als real fan gaf hij daar precies wat ik voelde dus daar ben ik zelfs niet geirriteerd door.....

Die belachelijke penaltie was iets waar elke real fan zich in dood ergerede, maar die goal was zo vreugdevol

 

als je dan weet dat Messi zijn truitje uittrok in bernabeu om ff te laten zien was dit de perfecte payback als ik dit zo mag zeggen.... 

Die tweede gele was gewoon nooit geel, dus speelt het ook geen rol dat hij daarvoor zijn truitje uittrok.... Ik zeg niet dat het penalty was, maar het was allesinds meer penalty als die dat barca kreeg.... 

het duwen van de scheids is dan een jammerlijk feit wat hem 5 speeldagen kost, beetje dom maar wat mij betreft perfect begrijpelijk! het werd mij ook wat veel op die moment. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, grieksken zei:

Sjah als real fan gaf hij daar precies wat ik voelde dus daar ben ik zelfs niet geirriteerd door.....

Die belachelijke penaltie was iets waar elke real fan zich in dood ergerede, maar die goal was zo vreugdevol

 

als je dan weet dat Messi zijn truitje uittrok in bernabeu om ff te laten zien was dit de perfecte payback als ik dit zo mag zeggen.... 

Die tweede gele was gewoon nooit geel, dus speelt het ook geen rol dat hij daarvoor zijn truitje uittrok.... Ik zeg niet dat het penalty was, maar het was allesinds meer penalty als die dat barca kreeg.... 

het duwen van de scheids is dan een jammerlijk feit wat hem 5 speeldagen kost, beetje dom maar wat mij betreft perfect begrijpelijk! het werd mij ook wat veel op die moment. 

 

Dat is waar natuurlijk! 

 

Barca mag altijd wel iets meer natuurlijk, Messi heeft de scheids ook is geduwd maar werd nooit gestraft.

 

Nu Barca voetbalt al een pak minder goed zonder Iniesta, Xavi en neymar :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

 

Dat is waar natuurlijk! 

 

Barca mag altijd wel iets meer natuurlijk, Messi heeft de scheids ook is geduwd maar werd nooit gestraft.

 

Nu Barca voetbalt al een pak minder goed zonder Iniesta, Xavi en neymar :) 

Wat mij betreft was neymar hun beste speler.

ik ben altijd fan geweest van Neymar en vond het jammer dat hij naar barca trok. Messi blijft Messi maar ik heb hoe langer hoe meer het gevoel dat hij wat opgebrand is... Hij staat er nog in topmatchen (classico's de match tegen PSG waar ze iets moesten rechtzetten,...) maar hij kan zich niet constant meer opladen lijkt me.
Iniesta is stilletjesaan op zijn terugweg, en draai of keer het hoe je wil, er is geen vervanger voor hem... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, grieksken zei:

Wat mij betreft was neymar hun beste speler.

ik ben altijd fan geweest van Neymar en vond het jammer dat hij naar barca trok. Messi blijft Messi maar ik heb hoe langer hoe meer het gevoel dat hij wat opgebrand is... Hij staat er nog in topmatchen (classico's de match tegen PSG waar ze iets moesten rechtzetten,...) maar hij kan zich niet constant meer opladen lijkt me.
Iniesta is stilletjesaan op zijn terugweg, en draai of keer het hoe je wil, er is geen vervanger voor hem... 

 

Een Iniesta kan je idd niet vervangen, maar in mijn ogen hadden ze dan ook beter Messi moeten verkopen dan Neymar.

Niet alleen de leeftijd maar Neymar heeft idd een betere flow dan de Messi van vandaag; Maar ze durven Messi gewoon niet verkopen, het moest maar is fout aflopen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Iker zei:

 

Een Iniesta kan je idd niet vervangen, maar in mijn ogen hadden ze dan ook beter Messi moeten verkopen dan Neymar.

Niet alleen de leeftijd maar Neymar heeft idd een betere flow dan de Messi van vandaag; Maar ze durven Messi gewoon niet verkopen, het moest maar is fout aflopen.

 

 

 

Sjah, die voorzitter zit natuurlijk in een moeilijke positie en kan niets juist doen hé.....

met de dingen die hierboven gezegd zijn, 

maar idd verkoop je Neymar krijg je zever verkoop je Messi zou je nog grotere zever krijgen.
De tijden zoals bij de verkoop van zidane (waar Juve een halve nieuwe ploeg voor aankocht) die zijn voorbij.
Iedereen weet dat er geld zit bij Barca nu waardoor je 120M betaald voor een Dembele.... sjah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sterk bezig hoor Hasi :D

 

e 3-2-nederlaag in de Griekse topper tegen AEK Athene was de druppel voor het Olympiakos-bestuur. Besnik Hasi werd na vijf speeldagen bedankt voor bewezen diensten. De Griek Taki Lemonis volgt de ex-coach van Anderlecht op.

Olympiakos is de recordkampioen van de Griekse competitie. De voorbije twaalf seizoenen greep het slechts één keer naast de landstitel. Maar onder leiding van coach Besnik Hasi schoot het nu een pak minder uit de startblokken. Na vijf wedstrijden staat het pas op de vierde plaats. 

Vooral de nederlaag in de zwaarbeladen topper tegen AEK Athene kwam hard aan. Hasi werd door de scheidsrechter naar de tribunes gestuurd en wordt nu door het bestuur de laan uitgestuurd. Met Taki Lemonis staat er al een opvolger klaar.

Hasi haalde tijdens de zomermercato heel wat Belgen naar Olympiakos: Vadis Odjidja, Guillaume Gillet, Silvio Proto en Björn Engels. Of zij nu moeten vrezen voor hun speelkansen, zal de toekomst moeten uitwijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weiler, HVH of Vanderhaeghe? :lol:

 

 

Carlo Ancelotti is niet langer trainer van Bayern München, melden verschillende Duitse media. De Italiaan zou zijn C4 gekregen hebben op een crisisoverleg. Dat kwam er na de mindere seizoensstart en de 3-0 gisteren in Parijs.

Ancelotti nam voor het seizoen 2016-2017 over van Pep Guardiola en pakte de titel. In de Champions League ging Bayern er in de kwartfinales uit tegen Real Madrid, in de Duitse beker was Dortmund in de halve finale te sterk.

Dit seizoen bleef de gevreesde onoverwinnelijkheid van Bayern achterwege. Het begon al in de oefencampagne, waarin meer werd verloren dan hen lief was.

In de competitie staat Bayern na zes speeldagen ook maar derde, achter Dortmund en Hoffenheim, met 4 zeges, 1 draw en 1 verlies. In Europa klopte het in zijn eerste groepsmatch Anderlecht met 2-0, gisteren ging de Duitse recordkampioen met de billen bloot bij PSG. Bayern had nog wel het balbezit, maar Mbappé, Cavani en Neymar counterden dat het een lieve lust was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 28-9-2017 at 23:05, hjs666 zei:

pff,een paar mindere prestaties en hij mag opkrassen.

Wat verwende nekken zijn dat daar in München.

Bundesliga makkelijk overbrugbare achterstand op Dortmund,in CL nu wel opdoffer maar toch,niks is verloren imo.

 

 

Inderdaad... 

 

"In de competitie staat Bayern na zes speeldagen ook maar derde, achter Dortmund en Hoffenheim, met 4 zeges, 1 draw en 1 verlies." Deze zin slaat toch echt nergens op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...