Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Overige competities


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

De Romeinse cultheld Francesco Totti (40) zet over enkele weken een punt achter zijn carrière. Dat maakte de nieuwe sportleider bekend. "Daarna komt hij in het bestuur", vertelde Monchi vanmiddag op zijn eerste persconferentie in Rome.

Francesco Totti is een icoon in de Italiaanse hoofdstad. De nummer 10 startte zijn carrière in 1992 bij Roma en bleef de club altijd trouw.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk dat het niveau in China niet veel voorstelt, Witsel heeft namelijk weer gescoord!

 

Zijn team verloor wel met 1-3 en zakt langzaam maar zeker af naar de krochten van de Chinese liga, waar het thuishoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Is niet voor het eerst dat zoiets gebeurd.
Nuja de fout is gefloten en de bal ligt stil..

 

Geen idee eigenlijk of er ook effectief moet gewacht worden tot de scheids fluit.

Mss kan @Superjef dit beter duiden?

 

Ik herinner mij in ieder geval ook zo'n doelpunt in Engeland; waarbij je de scheids zelfs ziet aangeven dat er moet gewacht worden op het fluitsignaal..
De keeper is zijn muur nog aan het zetten, er wordt toch al getrapt en het doelpunt werd goedgekeurd. (Ik meen zelfs dat Mignolet de betreffende doelman was? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Messi heeft zo ook ooit tegen Courtois gescoord. Was toen een geweldige match aan het keepen voor atletico, maar zijn muur aan het zetten en messi krulde hem in de andere hoek....

 

Ik vond het ook straf dat ze telde, maar de scheids was nog bezig met de kritiek van Sevilla en had nog niet gezegd wachten op het fluitsignaal. In principe mag je dan trappen lijkt me? maar idd, superjef zal dit beter kunnen oordelen....

In principe lijkt het mij niet anders dan de snelle vrijeschop van anderlecht waar Theo dooris op doel en besluit, alleen gaat deze ineens binnen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las vandaag dat volgens ex-scheidsrechters in spanje de goal wel degelijk terecht toegekend werd.
Het afmeten van een muur zou gebeuren op vraag van de aanvallende ploeg, niet van de verdedigende ploeg. 

Aangezien dit niet gevraagd was of de scheidsrechter hier niet mee bezig was diende er niet gewacht te worden op een fluitsignaal.
Daarnaast lag de bal op de juiste plek en stil dus mocht de vrijeschop snel genomen worden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen kaart gegeven werd, moet er niet gewacht worden op het fluitsignaal. Wanneer een muur opgesteld wordt, dan geef je als scheidsrechter aan dat er op een fluitsignaal moet gewacht worden. Het geval van Mignolet lijkt me dus onterecht.

 

Zoals grieksken zegt, stond 'de muur' hier eigenlijk veel te kort, maar de aanvaller beslist om toch te trappen. Dat is op eigen risico dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
On 2017-5-6 at 5:06 PM, Rhand said:

Duidelijk dat het niveau in China niet veel voorstelt, Witsel heeft namelijk weer gescoord!

 

Zijn team verloor wel met 1-3 en zakt langzaam maar zeker af naar de krochten van de Chinese liga, waar het thuishoort.

 

Ongelooflijk, maar waar! Witsel scoort voor de 3e keer dit seizoen. Wat een goalgetter!

 

Compleet onterechte overwinning (wedstrijd was live op Poolse TV), maar ze pakken nu 9/9 en staan in de subtop.

Het meest kutte aan deze situatie is dat al die Rooi Duivels / Wilmots fanboys in Belgie die matchen niet zien, kijken naar de stand en denken "wow, goeie subtop ploeg en Witsel al 3 goals, hij verdient echt wel de selectie!".

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rhand zei:

 

Ongelooflijk, maar waar! Witsel scoort voor de 3e keer dit seizoen. Wat een goalgetter!

 

Compleet onterechte overwinning (wedstrijd was live op Poolse TV), maar ze pakken nu 9/9 en staan in de subtop.

Het meest kutte aan deze situatie is dat al die Rooi Duivels / Wilmots fanboys in Belgie die matchen niet zien, kijken naar de stand en denken "wow, goeie subtop ploeg en Witsel al 3 goals, hij verdient echt wel de selectie!".

 

 

Hahahahah die eerstvolgende fase na de goal zien we de echte Witsel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Rhand zei:

Het meest kutte aan deze situatie is dat al die Rooi Duivels / Wilmots fanboys in Belgie die matchen niet zien, kijken naar de stand en denken "wow, goeie subtop ploeg en Witsel al 3 goals, hij verdient echt wel de selectie!".

 

Denk je niet dat Martinez en zijn staff daar boven staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Superjef said:

 

Denk je niet dat Martinez en zijn staff daar boven staan?

 

Roberto "Ik ga niet naar Witsel kijken in China want hij staat automatisch in mijn ploeg" Martinez?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Rhand zei:

 

Roberto "Ik ga niet naar Witsel kijken in China want hij staat automatisch in mijn ploeg" Martinez?

 

Hij heeft toch al aangekondigd dat Tielemans zowiezo gaat spelen. Zal hij niet de vervanger van Witsel gaan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mijn reputatie als China kenner is hierbij compleet naar de boem, maar Witsel en zijn ploeg hebben de afgelopen 10 dagen 2 keer op rij gewonnen, en een keer was dan nog tegen Guanghzou Evergrande (de ploeg waarvan andere ploegen in China denken dat die toch wel veel geld uitgeven en die al 20.000 jaar op rij kampioen spelen).

Vandaag dus ook gewonnen, tegen Guanghzou R&F en diene krullenbol heeft verdorie toch weer gescoord zeker?! 4 goals al! Ondertussen staan ze 4e, met 18 punten voorsprong op een degradatieplek.

 

Een kleine blamage voor me daar ik hen een gevecht tegen de degradatie voorspelde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Rhand zei:

Mijn reputatie als China kenner is hierbij compleet naar de boem, maar Witsel en zijn ploeg hebben de afgelopen 10 dagen 2 keer op rij gewonnen, en een keer was dan nog tegen Guanghzou Evergrande (de ploeg waarvan andere ploegen in China denken dat die toch wel veel geld uitgeven en die al 20.000 jaar op rij kampioen spelen).

Vandaag dus ook gewonnen, tegen Guanghzou R&F en diene krullenbol heeft verdorie toch weer gescoord zeker?! 4 goals al! Ondertussen staan ze 4e, met 18 punten voorsprong op een degradatieplek.

 

Een kleine blamage voor me daar ik hen een gevecht tegen de degradatie voorspelde!

 

Witsel is gewoon de allerbeste jong, dat ge u daarin kunt vergissen, dat is toch al erg hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...