Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Transfermarkt [Buiten België]


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie
En waarschijnlijk wordt er al een heel deel gerecupereerd door de merchandising. Dat was bij de transfer van Bale(?) toch ook zo het geval?

Klopt ja + Utd heeft een megadeal met Adidas e, die zien graag zo iemand komen.

Neymar ligt bij Nike onder contract, Adidas gaat hem dus niet kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarschijnlijk wordt er al een heel deel gerecupereerd door de merchandising. Dat was bij de transfer van Bale(?) toch ook zo het geval?

Klopt ja + Utd heeft een megadeal met Adidas e, die zien graag zo iemand komen.

Neymar ligt bij Nike onder contract, Adidas gaat hem dus niet kunnen gebruiken.

Dat klopt maar ik doelde meer op de verkoop van shirts.

Adidas zal daar ook wel een % van krijgen zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarschijnlijk wordt er al een heel deel gerecupereerd door de merchandising. Dat was bij de transfer van Bale(?) toch ook zo het geval?

Klopt ja + Utd heeft een megadeal met Adidas e, die zien graag zo iemand komen.

Neymar ligt bij Nike onder contract, Adidas gaat hem dus niet kunnen gebruiken.

Dat klopt maar ik doelde meer op de verkoop van shirts.

Adidas zal daar ook wel een % van krijgen zeker?

Tis eerder United die daar een percent zal op krijgen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

City gaat geen 74 miljoen betalen om hem op de bank te zetten denk ik dan. Zal wel het aanvallend compartiment vormen met Sterling, Silva en Aguero.

dat zou je inderdaad kunnen denken, maar gaan ze dat effectief doen is de vraag natuurlijk. Het klinkt het meest aannemelijke, maar misschien gaan ze De Bruyne op de plek van een Touré zetten? of gaan ze hem echt rechtshalf zetten?

Daarnaast moet je bij city wel blijven presteren, als je daar 3 mindere wedstrijden hebt vlieg je naar de bank dus... Ik had in zijn geval nog een jaar in Wolfsburg gebleven, zodat je in topniveau aan het EK kan beginnen....

Natuurlijk begrijp ik wel dat je zo'n kans moeilijk kan laten liggen.

Vraag me vooral af voor welke positie ze hem gehaald hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is en blijft 74 miljoen €. Ze kunnen niet veroorloven om die niet te laten spelen.

Als ik De Bruyne was, was ik nooit terug naar Engeland gegaan denk ik maar gewacht op Bayern. Ik heb zo'n gevoel dat hij beter in Duitsland past dan in Engeland.

Jesus Navas zal waarschijnlijk plaats moeten ruimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Navas moet blijven staan! Die staat in mijn fpl-ploeg, dus dat die naar de bank verhuist is geen optie! :twisted:

Financieel is het natuurlijk een kans die hij met 2 handen moet grijpen, maar ik vrees toch ook een beetje dat het sportief geen succes gaat worden..

Het lijkt me ook dat hij beter nog een jaartje bij Wolfsburg kon blijven, als patron van de ploeg meedraaien in de Bundesliga en de CL is toch ook zo slecht niet lijkt me ^^

Terwijl hij nu maar een van de vele spelers zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kebano medisch afgekeurd in Gent en trekt nu dus naar genk. Kan er mij dat iemand uitleggen? :P

Ofwel is dat een typfoutje ofwel laat Genk de testen in Gent gebeuren..

Het gebeurt wel meer dat spelers ergens anders hun tests moeten uitvoeren, Di MAria moest ze wel in Quatar gaan doen ;-)

Mss werkt Genk wel samen met de unief van Gent ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het een prima transfer is. Ze missen nog wel wat bij Genk en ik denk dat ze wel een mooie ploeg samenkrijgen nu.

Als ze daar die turk van city nog kunnen inpassen (allicht achter Decamargo?) dan denk ik wel dat er iets staat dat moet kunnen vechten voor PO I, toch?

want op de 10 missen ze nog iets... Er zit geen type Vanaken of een scorende speler om achter Decamargo te zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...