Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Transfermarkt [Buiten België]


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie
denk niet dat Belgische teams zijn loon gaan kunnen betalen..

If you peanuts, you get monkeys. Vainqueur lijkt mij de beste 6 van België te zijn. Laat die maar komen. Maak je sowieso winst op over 2 jaar.

Goh, transfersom? Ja

maar jij weet niet wat die russen betalen qua loon zeker? waarom denk je dat Anderlecht zo lang talmt om Bous terug te halen... omdat niemand zoveel wil inleveren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk niet dat Belgische teams zijn loon gaan kunnen betalen..

If you peanuts, you get monkeys. Vainqueur lijkt mij de beste 6 van België te zijn. Laat die maar komen. Maak je sowieso winst op over 2 jaar.

Goh, transfersom? Ja

maar jij weet niet wat die russen betalen qua loon zeker? waarom denk je dat Anderlecht zo lang talmt om Bous terug te halen... omdat niemand zoveel wil inleveren..

Dat wel maar hij zal waarschijnlijk wel komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me meer iets voor Anderlecht, heeft Hasi nog een centrale middenvelder die hij dan ergens kan zetten waar hij absoluut niet rendeert ^^

Haha maar dan hypothekeer je Dendoncker toch? Denk dat hij Simons moet komen vervangen 8-)

Ik was nu ook niet bepaald serieus ;-)

Neenee bij Anderlecht denken ze alleen maar aan Bouss; hij is de Messias die even alle problemen gaat oplossen en we gaan los kampioen worden, de beker winnen en schitteren in de EL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk niet dat Belgische teams zijn loon gaan kunnen betalen..

If you peanuts, you get monkeys. Vainqueur lijkt mij de beste 6 van België te zijn. Laat die maar komen. Maak je sowieso winst op over 2 jaar.

Goh, transfersom? Ja

maar jij weet niet wat die russen betalen qua loon zeker? waarom denk je dat Anderlecht zo lang talmt om Bous terug te halen... omdat niemand zoveel wil inleveren..

Eerlijk? Zonder Simons heeft Club geen 6 en die is 39 jaar oud. Je kan daar Claudemir zetten, Vormer achteruit schuiven, maar dat is niet 'de' oplossing. Vainqueur is dat wel. Plain and simple. Moderne nummer 6 die de ploeg naar een hoger niveau kan tillen. Meer dan een linksback, meer dan een spits, hebben we nood aan een VM.

Vainqueur kost nu 3 miljoen, ze willen ervanaf geraken, dus voor 2 miljoen kan je die halen.

Hij zal ook geen grootverdiener zijn in Rusland ( als ik zou mogen gokken: 1,5m tot 2m per jaar? ). Als je die kan halen voor 1 miljoen per jaar + bonussen bij titel en CL, dan zit je toch niet zo slecht? Club kan wel tot 1,5 gaan denk ik.

Dan heb je wel je bonus van de verkoop van De Sutter verspeelt aan één speler, maar één die wel een directe meerwaarde is en waar je nog kan winst op maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zal ook geen grootverdiener zijn in Rusland ( als ik zou mogen gokken: 1,5m tot 2m per jaar? ). Als je die kan halen voor 1 miljoen per jaar + bonussen bij titel en CL, dan zit je toch niet zo slecht? Club kan wel tot 1,5 gaan denk ik.

Volgens wat ik gelezen heb, zou die daar veel meer verdienen.

Club zou geinformeerd hebben, maar het totaalplaatje is te duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Le Dinamo Moscou cherche une solution pour Vainqueur

Le Standard de Liège doit lui manquer. Débarqué en provenance du club belge en 2014, le milieu de terrain du Dinamo Moscou William Vainqueur (26 ans) est actuellement placé sur la liste des transferts par ses dirigeants. « Le Dinamo Moscou a mis William Vainqueur sur le marché », a en effet annoncé Ilya Kuzenkin, dirigeant du club moscovite, à l’agence de presse russe ITAR-TASS.

Si le club russe cherche à se séparer de son joueur, les opérations ne s’annoncent pas simples. Une somme de 3 M€ est en effet réclamée par le club de Boris Rotenberg. Une formation belge serait sur les rangs ainsi que le Besiktas. Mais les deux clubs se heurtent pour l’instant au refus du Dinamo de vendre son joueur gratuitement. Affaire à suivre.

Club Brugge?

Zal wel zijn, GODVERDOMME JA!!!

Zou te duur zijn voor Club.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godverdomme NEEN! Kampioenenmaker die kerel :D

Nog eentje. Het moet nu wel eens gaan renderen ook. :P

Zoveel kampioenenmakers hebben wij niet :D . Exhibit A: aantal gewonnen titel de voorbije 10 jaar :mrgreen:

Was ook maar om te lachen natuurlijk :). Vainqueur is een goeie speler en indien haalbaar moet Club die gewoon halen, punt. Indien niet zal het wel iemand anders worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manchester United heeft een onwaarschijnlijk bod uitgebracht op Neymar. De Engelse topclub zou volgens Globoesporte – en hou u vast – maar liefst 190 miljoen euro hebben geboden.

Barcelona heeft het aanbod afgewezen. De club wil Neymar niet kwijt, maar er zijn geruchten dat de Braziliaan wel graag wil ingaan op het aanbod van de Mancunians.

De gesprekken tussen Barcelona en Man United zouden nog verder aan de gang zijn. Man U is nog steeds op zoek naar een nieuwe topspits.

Really? 190 miljoen € :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...