Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Kleine vragentopic


stvvrules

Aanbevolen berichten

als ik nieuw spel begin nu dus Carl Zeis Jena, dan zou ik internet naar alle spelers van hun tot +-14 jarige leeftijd en die voeg ik dan toe in den editor.

 

welke zaken houden jullie rekening mee om hun potential abillity te bepalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

ik lees bv een artikel over een speler die nog niet in fm staat, uit dat artikel blijkt dat hij maybe een topper in wording is, dan durf ik die een -7 of -8 geven als ik deze dan creer in den editor

 

welke criteria gebruiken jullie om deze score toe te kennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, 051BDR zei:

ik lees bv een artikel over een speler die nog niet in fm staat, uit dat artikel blijkt dat hij maybe een topper in wording is, dan durf ik die een -7 of -8 geven als ik deze dan creer in den editor

 

welke criteria gebruiken jullie om deze score toe te kennen

Dat is in het wildeweg gokken, je kent die speler niet hebt hem nooit aan het werk gezien, kunt onmogelijk zijn sterktes/zwaktes inschatten.

-7 en -8 lijkt me al erg veel voor een vierdeklasser in duitsland, ik zou het wat vergelijken met wat gangbaar is op dat niveau

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Ik zoek linkerflank aanvaller voor Inter Milaan.

Liefst ook iemand die op de andere aanvallende posities kan spelen (AMR,AMC)

Transferbudget 20 Miljoen.

El Shaarawy,Mertens,Insigne,Carrrasco onhaalbaar.

Bij voorkeur ook liefst Italiaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, hjs666 zei:

Ik zoek linkerflank aanvaller voor Inter Milaan.

Liefst ook iemand die op de andere aanvallende posities kan spelen (AMR,AMC)

Transferbudget 20 Miljoen.

El Shaarawy,Mertens,Insigne,Carrrasco onhaalbaar.

Bij voorkeur ook liefst Italiaan .

 

 

Berardi

Locatelli 

Chiesa

Giovinco

Soriano

Bonaventura

Bernardeschi

Gabbiadini

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Iker zei:

En nu FM18 kopen :D 

 

Als ik hem niet kan winnen,zal dat wel gebeuren :P

Maar wacht wel tot er korting is,black friday (misschien) of eindejaarsperiode,ik ga toch niet spelen voor eind januari/begin februari tot die databank en patch updates volledig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
1 uur geleden, Kaagentkaagent zei:

Het is wel over fm17 maar telkens ik online een game speel met een vriend blokkeert die altijd de eerste match we spelen. Dit zeer vervelend :P Iemand die mij kan helpen? :) 

 

Jij speelt niet meer online met ons, dus nee wij kunnen je niet helpen :punch:

 

Spoiler

Maar nee, geen idee. Steam eens herinstalleren ofzo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10-12-2017 at 14:55, Kaagentkaagent zei:

Het is wel over fm17 maar telkens ik online een game speel met een vriend blokkeert die altijd de eerste match we spelen. Dit zeer vervelend :P Iemand die mij kan helpen? :) 

Ik heb dat ook met Zulte. Als het telkens om dezelfde ploeg gaat, exporteert ge die best even uit fm18 en importeert ge die in touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
17 minuten geleden, Superjef zei:

Ben ik nu zo dom of is het niet mogelijk om de eenvoudige wedstrijdformule van EL/CL te spelen in FMTouch? Daarmee bedoel ik heen- en terugwedstrijd waarbij na de terugwedstrijd verlengingen en evt. penalties komen bij een gelijkstand over twee wedstrijden?

 

Je hebt die modus waarbij je kunt aanvinken om over 2 matchen te spelen maar die werkte ook niet bij mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...