Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Kleine vragentopic


stvvrules

Aanbevolen berichten

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Is er een manier om makkelijk de (transfer)regels van een land te veranderen? Ik wil eens een spel doen zonder dat ik rekening moet houden met max. 2 spelers van buiten Europa per jaar (Italië), werkvergunningen (Engeland), ... Ik wil gewoon geen transferbeperkingen en liefst ook geen regels van zoveel spelers opgeleid in eigen land, ...

 

Ik heb eens gekeken in de editor, maar zie het niet direct. Ik zie dat je de competitie wel opnieuw kan maken, maar dan nog zie ik die regel van bvb Italië nergens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een manier om makkelijk de (transfer)regels van een land te veranderen? Ik wil eens een spel doen zonder dat ik rekening moet houden met max. 2 spelers van buiten Europa per jaar (Italië), werkvergunningen (Engeland), ... Ik wil gewoon geen transferbeperkingen en liefst ook geen regels van zoveel spelers opgeleid in eigen land, ...

 

Ik heb eens gekeken in de editor, maar zie het niet direct. Ik zie dat je de competitie wel opnieuw kan maken, maar dan nog zie ik die regel van bvb Italië nergens.

 

Je kan gewoon in Duitsland of Portugal beginnen, ik denk niet dat ze daar zo'n regeltjes hebben? of is dat veranderd sinds de laatste keer dat ik daar gespeeld heb? (wat al wel jaren geleden is...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een competitie opnieuw maakt, moet je alles weer instellen zeker? Aantal degradanten (Premier League staat op 1), prijzengeld, ... Alles lijkt gereset.

Bij land selecteren lagere divisies toevoegen kiezen en dan overgaan naar geavanceerde regels. Met de eerste stap behoud je de huidige regels en met de tweede kan je de huidige aanpassen.

 

 

Hopelijk werkt het zonder veel problemen.

Ik wou de Belgische aanpassen maar hun default status valideert zelf niet. Dus begin ik er zelf niet aan. Nuja, bij Engeland zal dat wel geen probleem zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij land selecteren lagere divisies toevoegen kiezen en dan overgaan naar geavanceerde regels. Met de eerste stap behoud je de huidige regels en met de tweede kan je de huidige aanpassen.

 

 

Hopelijk werkt het zonder veel problemen.

Ik wou de Belgische aanpassen maar hun default status valideert zelf niet. Dus begin ik er zelf niet aan. Nuja, bij Engeland zal dat wel geen probleem zijn. 

 

Ik snap het allemaal niet goed. Ik wil de regels van de Serie A en Premier League wijzigen (betreffende transfers, max grootte selectie, opgeleid in eigen land, ...).

 

Als ik nieuwe competities en regels aanmaken kies, lijkt me alles verdwenen (aantal degadanten, prijzengeld, ...)

Als ik lagere divisies toevoegen kies, geavanceerde regels en dan gewoon voor Premier League "Bewerkte regels (heft alle oorspronkelijke regels op)" kies, denk ik dat het misschien goed is. Maar als ik de regels dan test zegt hij dat gedegradeerde ploegen uit PL (0) niet overeenkomt met promotie Championship (3). Bij degradatie PL staat nochtans ook 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Italië lukt het wel, maar gewoon "Bewerkte regels (heft alle oorspronkelijke regels op)" en voor de rest niks veranderen, werkt niet. Regels staan er nog.

 

Waarom maken ze dat zo moeilijk? Ze kunnen toch gewoon als je de competitie bekijkt waar je ploegen en geschiedenis enzo ziet ook een optie regels zetten waar je dat makkeljk kan bewerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan wel, maar dan moet je inderdaad de langregels gaan veranderen. Dat is in principe best een gepruts, zal eerdaags eens even voor je kijken of ik dat voor je kan vinden in de editor. De prijzengelden en dergelijke kun je daar namelijk ook aanpassen.

 

Whut?  :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...