Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
Iker

Site feedback

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Thnx. En hebben jullie al hosts?

Iker en ik beheren dat een beetje, als je wil maak ik je beheerder op facebook

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
52 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Is goed. Als je dan zegt wat ik allemaal mag posten en wat niet doe ik het graag 

Blote tetten!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On ‎14‎-‎12‎-‎2018 at 14:37, stvvrules zei:

Iker en ik beheren dat een beetje, als je wil maak ik je beheerder op facebook

Lijkt me leuk, FB = Milan Mertens

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, smetje zei:

Werkt het forum eigenlijk nog met tapatalk? Want ik lijk niet te kunnen inloggen via tapatalk

We staan vele updates achter. Dus denk het niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Onze uberleider @stvvrules heeft een nieuwe plugin geïnstalleerd, waarmee we een quiz kunnen organiseren.
Er is alvast een testquiz gemaakt, een soort inleiding in het quizzen met een tijdslimiet van 5 minuten.
Je kan deze hier vinden 

Of je vindt deze terug in de speelhal! 

Veel plezier en veel geluk met de eerste Ikerquiz :D 

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Iker zei:

Onze uberleider @stvvrules heeft een nieuwe plugin geïnstalleerd, waarmee we een quiz kunnen organiseren.
Er is alvast een testquiz gemaakt, een soort inleiding in het quizzen met een tijdslimiet van 5 minuten.
Je kan deze hier vinden 

Of je vindt deze terug in de speelhal! 

Veel plezier en veel geluk met de eerste Ikerquiz :D 

Aim schoon. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Zie al bij de volgende awards een award komen voor de quiz master... :P 

Wat dacht je van: De slimste FMZoner ?

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie hier wel iets in ter vervanging van de voorbeschouwingen op het wielrennen die ik ooit lang geleden eens maakte ^^ 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals jullie zien is onze community bezig aan een heropleving, omdat we momenteel nog wat extra hulp kunnen gebruiken, mag iedereen die zin en zich geroepen voelt een PM naar mij sturen met hierin een korte motivatie en waarom je onze medewerkers en site kan helpen.

De taken die je toegewezen krijgt, kunnen zijn bvb: Sign ups organiseren, onderhouden van minigames, FM content plaatsen,....

Je zou ons en de site zeker vooruit kunnen helpen.

Groeten

De admins

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

@stvvrules van zodra ik 2 mensen in een bericht getagd heb; dan lukt het mij niet meer om een derde te taggen door @ te typen? 

Ja ik merk dat ook af en toe.Opslaan en bewerken om ze dan toe te voegen. Of kopieren wat je al hebt en even het topic vernieuwen. Ik zie er niet dadelijk een andere oplossing voor

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De verhalen op de voorpagina worden vanaf nu automatisch gegenereerd, de laatste 6 topics waarop gereageerd worden staan er op.

Om een afbeelding te hebben op de voorpagina heb ik wel ieders eerste post even aangepast met de afbeelding er in.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 3/2/2019 om 21:15, Superjef zei:

New record! :clap:

c84cdd9e1ab6c073d57479a0dfc72135.png

Klopt niet gisteren waren er 62 tegelijk online op geven moment al is 47 ook heel netjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Darkness-SI- zei:

Klopt niet gisteren waren er 62 tegelijk online op geven moment al is 47 ook heel netjes!

Klopt wel, maar enkel de geregistreerde leden worden volgens mij meegeteld. Kijk maar naar deze statistiek:

a996e964381bd04f0e504f77cddbaf39.png

Als er de afgelopen 24u 58 online waren, dan konden er nooit 62 tegelijk online zijn eh :mm: Dus bij jouw 62 zullen de gastgebruikers waarschijnlijk bijgeteld zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.