Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.
stvvrules

Ik zing voor FM

Aanbevolen berichten

0dce7fd9947c7bb6568a5aeeb2f7e78f.png

Fijn om mijn spitsen eindelijk eens efficiënt te zien. En nu heb ik het waarschijnlijk gejinxed :))

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn 19-jarige spits bij Anderlecht met Frankrijk meegepakt naar het EK 2020.

Topschutter en speler van het tornooi!

Wel de finale verloren met 1-0 van Spanje na een typische FM-wedstrijd.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minute ago, Blup008 said:

Probeer hem dan maar eens te houden :))

Hij wil blijven als we CL spelen.

Aangezien ik al 5 jaar op rij kampioen ben, heb ik hem die belofte gemaakt. :D

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan ziet het er beter uit voor jou dan voor mij. Mijn Al-Obaid is momenteel topschutter in de eerste klasse (bij promovendus Rupel Boom), en heeft een opstapclausule van iets in de 2 miljoen. Die man zal ik sowieso kwijt zijn denk ik :))

Ik hoop echt dat ik die jongen in de winterstop een langdurig contract kan aanbieden, en dat ik de opstapclausule kan annuleren. Toen ik hem een contract aanbood, kon ik de clausule niet wegklikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minutes ago, Blup008 said:

Dan ziet het er beter uit voor jou dan voor mij. Mijn Al-Obaid is momenteel topschutter in de eerste klasse (bij promovendus Rupel Boom), en heeft een opstapclausule van iets in de 2 miljoen. Die man zal ik sowieso kwijt zijn denk ik :))

Ik hoop echt dat ik die jongen in de winterstop een langdurig contract kan aanbieden, en dat ik de opstapclausule kan annuleren. Toen ik hem een contract aanbood, kon ik de clausule niet wegklikken.

Ja, die opstapclausules zijn vaak een pain in the ass.

Gelukkig is de financiële status ondertussen zo gegroeid dat ik de echte topspelers gewoon wat meer salaris geef, zodat ze die clausule met plezier laten vallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minutes ago, Brechtovic said:

Ja, die opstapclausules zijn vaak een pain in the ass.

Gelukkig is de financiële status ondertussen zo gegroeid dat ik de echte topspelers gewoon wat meer salaris geef, zodat ze die clausule met plezier laten vallen.

Soms stelt FM dat voor als niet onderhandelbare clausule :(

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minutes ago, Pica said:

Soms stelt FM dat voor als niet onderhandelbare clausule :(

Dit. Dit probleem heb ik bij mijn spits :))

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste seizoen in eerste klasse met Rupel Boom, en meteen de beker kunnen pakken! Met dank aan mijn wonderduo in de aanval, goed voor al minstens 40 goals dit seizoen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

3237ba030b8e3b0fc4d5b6befb9f5679.png

Ik begin het plezier in het spelletje terug te vinden! Club Brugge had geen antwoord op mijn 3 1 2 4 opstelling :))

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2e seizoen. Halve finale Cl, had dit nog niet verwacht in mijn tweede seizoen..

b8ecb561c7a2f9b70b75a865eb61055e.png

EDIT: godver fucking godver man jezus christus wa is hier gebeurd.. Stond zelfs nog 5-2 'voor' in de verlenging fuck

27d0ea3d04a5c3c092ed3ff953b7b4d7.png

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een heel moeilijk seizoen achter de rug in de competitie, veel wedstrijden verloren terwijl ik duidelijk de betere ploeg was.

Door blessures en een bizar drukke kalender (wedstrijden op di-do-za gedurende 2-3 weken) besluit ik de halve finale in de EL tegen Bayern op te geven.

Spelers die nog nooit in de basis zijn gestart geef ik hun 'kans' en dan gebeurd dit... :o 

Het compenseert wel voor al die onterecht verloren wedstrijden vind ik :D 

bayern.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 15-7-2018 at 18:10, M0n3y zei:

Een heel moeilijk seizoen achter de rug in de competitie, veel wedstrijden verloren terwijl ik duidelijk de betere ploeg was.

Door blessures en een bizar drukke kalender (wedstrijden op di-do-za gedurende 2-3 weken) besluit ik de halve finale in de EL tegen Bayern op te geven.

Spelers die nog nooit in de basis zijn gestart geef ik hun 'kans' en dan gebeurd dit... :o 

Het compenseert wel voor al die onterecht verloren wedstrijden vind ik :D 

bayern.jpg

Met andere woorden ge hebt een heel seizoen de verkeerde spelers opgesteld? :lol:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
  • Nieuwe aanmaken...