Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Ik zing voor FM


stvvrules

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste reactie
  • 3 weeks later...

Aah ja die bug proberen ze inderdaad nog te fixen :rofl: :rofl:

 

Zeg dinge :P. Ik heb eerst vijf verschillende gedownloade tactieken geprobeerd, maar die werkten niet. Waarschijnlijk omdat ze vaak met ML or MR werken en dat er niemand in de kern van Club is die daar echt goed is op die posities.

 

Uiteindelijk had ik tijd, met dat ik ziek ben, ben ik een 'gewone' 4-3-3 beginnen te maken en daar kreeg ik tenminste realistische resultaten. al blijft 10 keer verliezen wel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een schoon doelsaldo! Uw verloren matchen waarschijnlijk met het kleinste verschil verloren?

 

Inderdaad.

 

Club is de beste of op één na beste ploeg in FM. Dus het is "normaal" dat ik bovenaan mee kan draaien. Het feit dat ik het beste doelsaldo heb, geeft weer dat ik vaak een stuk beter was, het feit dat ik slechts de helft van de matchen win, dat er nog werk aan de winkel is :P:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...