Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Ik vloek over FM


stvvrules

Aanbevolen berichten

Het druk zetten heeft toch nog wat aanpassing nodig imo.

Soms gaan spelers onnodig volledig uit positie om teamgenoten te gaan helpen druk zetten.

Bijvoorbeeld mijn twee centrale verdedigers die beiden naar de zijkant druk gaan zetten op eenzelfde spelers, waardoor alles centraal volledig open komt te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 512
  • Created
  • Laatste reactie
1 uur geleden, Brechtovic zei:

Het druk zetten heeft toch nog wat aanpassing nodig imo.

Soms gaan spelers onnodig volledig uit positie om teamgenoten te gaan helpen druk zetten.

Bijvoorbeeld mijn twee centrale verdedigers die beiden naar de zijkant druk gaan zetten op eenzelfde spelers, waardoor alles centraal volledig open komt te liggen.

 

Jep, is een gekend probleem. Ik heb het bij Lommel soms zelfs dat ze met 3 op 1 man druk gaan zetten waardoor er 2 man vrijstaat aan de 2de paal.

Vrij frustrerend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

In het weekend voor de halve finale van de europa league tegen Valencia speel ik in de play offs tegen Anderlecht. Omdat ik al  een voorsprong van 10 punten heb stel ik mij reserveploeg op om mijn basis spelers te sparen voor de wedstrijd tegen Valencia. Ik had dus rekening gehouden met puntenverlies tegen Anderlecht. Volgt er een typische fm-wedstrijd. Uiteindelijk in extremisch toch nog een punt uit de brand kunnen slepen.

RSC Anderlecht - Club Brugge_ Match Review.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Barto88 zei:

In het weekend voor de halve finale van de europa league tegen Valencia speel ik in de play offs tegen Anderlecht. Omdat ik al  een voorsprong van 10 punten heb stel ik mij reserveploeg op om mijn basis spelers te sparen voor de wedstrijd tegen Valencia. Ik had dus rekening gehouden met puntenverlies tegen Anderlecht. Volgt er een typische fm-wedstrijd. Uiteindelijk in extremisch toch nog een punt uit de brand kunnen slepen.

RSC Anderlecht - Club Brugge_ Match Review.jpg

 

Punt is punt amai. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Stef zei:

Inderdaad PO en Europees succes werken niet met dit play-off systeem. Ik speel daarom met een customdb die ik zelf gemaakt heb.. Zo kan je Europees iets meer succes hebben door een minder drukke agenda.

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1555876389

 

Strakke download waarom zet je hem hier niet op het forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterlijk fucking klotespel. Ik heb oprecht spijt dat ik mij FM19 heb aangeschaft...

 

EDIT: Nevermind. Ik ga gewoon de match engine een beetje uitbuiten, zoals ik uitgebuit werd door die match engine. Ik verlies een game met 6-1. Ik doe één kleine tactische aanpassing, de volgende win ik met 5-1. Een degelijke bugvrije match engine zullen ze toch nooit kunnen fabriceren :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halve finale championsleague tegen Barca met Chelsea in het tweede seizoen. Heenwedstrijd in camp nou mooi 0-0. Terugwedstrijd na vijf minuten mist Hazard een penalty, na een half uur pakt Belotti rood voor een tackle met twee voeten vooruit.  Tja dan denk je het zal dus niets zijn.

 

Maar William in de 87ste minuut 1-0. Van vloeken naar juichen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je thuis speelt tegen één van de laatste ploegen in de stand, en je komt na 3 minuten al 0-1 achter. En je slaagt erin om nog voor de 10 minuten twee uitgelezen kansen op de paal te mikken, dan voel je de bui al hangen...

 

Zo voorspelbaar :))

 

Kakspel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Brechtovic zei:

Eerste deel van het seizoen 2022/2023 is een ramp.

Quasi om de 3 dagen competitie, beker en Europees, terwijl er ook officiële jeugdinterlands worden gespeeld.

15 spelers van mijn A-kern en 13 spelers van mijn U21 zijn daarom niet beschikbaar.

 

 

Das om de goeie FM spelers te scheiden van de legendarische FM spelers... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Brechtovic zei:

Eerste deel van het seizoen 2022/2023 is een ramp.

Quasi om de 3 dagen competitie, beker en Europees, terwijl er ook officiële jeugdinterlands worden gespeeld.

15 spelers van mijn A-kern en 13 spelers van mijn U21 zijn daarom niet beschikbaar.

 

Ik heb in een vorige FM een soort gelijk probleem gehad. Toen ik coach was in Indonesië, was nagenoeg heel mijn team (A ploeg + beloften) opgeroepen voor Indonesië. Dus kreeg ik zo'n hoop 'grijze' spelers.

Het leuke eraan was, dat deze grijze spelers, stuk voor stuk pakken beter waren dan mijn kern dat weg was met Indonesië. Dus heb ik die ook maar allemaal een contract aangeboden. Ineens was mijn team een gigantisch pak versterkt :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Blup008 zei:

 

Ik heb in een vorige FM een soort gelijk probleem gehad. Toen ik coach was in Indonesië, was nagenoeg heel mijn team (A ploeg + beloften) opgeroepen voor Indonesië. Dus kreeg ik zo'n hoop 'grijze' spelers.

Het leuke eraan was, dat deze grijze spelers, stuk voor stuk pakken beter waren dan mijn kern dat weg was met Indonesië. Dus heb ik die ook maar allemaal een contract aangeboden. Ineens was mijn team een gigantisch pak versterkt :))

 

Ik mag nog niet klagen over de resultaten momenteel.

De niet-internationals nemen de 16-jarigen die spelen goed op sleeptouw :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...