Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Praathoekje pronostiek voetbal


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 786
  • Created
  • Laatste reactie
  • 3 weeks later...

Ik kan het topic van de stand niet meer wijzigen @stvvrules ?

 

 

daarom post ik de eindstand van de pronostiek maar hieronder :)

 

Het werd nog even spannend op het einde, ik had speeldag 37 bijna vergeten in te vullen en dat zou mij de overwinning gekost hebben..

Maar gelukkig is dat niet het geval :D 

 

Brechtovic en Pica mogen mee het podium op. Sterke comeback van Pica wel, die toch wel lang onderaan gestaan heeft.

 

 

Ook qua speeldagwinst sta ik helemaal bovenaan, al mag ik mij daar misschien wel gelukkig prijzen dat Piussi het op het einde nog heeft laten afweten.

Piussi wordt dus nog tweede, sterk als je weet dat hij maar de helft van de pronostiek mee gedaan heeft.

Brechtovic en The Belgian Waffle Iron eindigen samen derde.

 

@Brechtovic, @Pica, @The Belgian Waffle Iron, @Davy, @Nathalie, @Johnny, @Piussi

 

 

image.png.bed94540a18d1f907f800f6add6f36cf.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
18 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

De eerste stand staat online.

 

Brechtovic gaat momenteel aan de leiding voor Davy en Johnny.
 

Ik wil speciaal Pica bedanken; als hij vanaf speeldag 1 had meegedaan stond ik nu waarschijnlijk laatste.

als ik mijn titel wil verlengen zal ik mij dus stevig moeten herpakken.

 

Ge weet als we kunnen helpen é :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...