Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Praathoekje pronostiek voetbal


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 786
  • Created
  • Laatste reactie

Allright, de stand is ook weer eens bijgewerkt! 
Ik was er mij niet van bewust dat ik alweer zover achter zat...

 

Speeldag 13: Davy pakt de speeldagwinst en @Iker haakt hier precies definitief af :( 

Speeldag 14: @Piussi komt even indruk maken en gaat meteen lopen met de speeldagwinst. Jammer genoeg voor hem moet hij ze wel delen met mij.

Speeldag 15: Tijd voor een wafelenbak, want The Belgian Waffle Iron haalt de hoogste score.

Speeldag 16: Brechtovic en Nathalie staan samen bovenaan op deze speeldag.

 

 

In het algemene klassement sta ik nog steeds op kop.

Brechtovic is de eerste achtervolger met 8 punten achterstand.

Davy mag voorlopig nog mee op het podium.

 

Qua speeldagwinst krijgen we dezelfde namen.

Alleen is Davy hier mijn dichtste achtervolger en is het brons voorlopig voor Brechtovic.

 

@Brechtovic, @Davy, @Nathalie, @Pica, @The Belgian Waffle Iron, @Johnny, @Iker, @Piussi

 

De laatste speeldagen van dit jaar staan ook reeds online, dus hou jullie zeker niet in om ze al in te vullen.
Met de aankomende vakantie kan ik niet beloven dat iedereen voor de deadline nog eens getagd wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@The Belgian Waffle Iron heeft er mij terecht op gewezen dat @Piussi op speeldag 15 ook 9 punten verzameld heeft ipv 8.

 

Op die manier is hij mede-winnaar van die speeldag.

 

Bij de volgende update van de stand neem ik deze wijziging dan ook mee.

Als er nog iemand een foutje ontdekt, laat het gerust weten he ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

@The Belgian Waffle Iron heeft er mij terecht op gewezen dat @Piussi op speeldag 15 ook 9 punten verzameld heeft ipv 8.

 

Op die manier is hij mede-winnaar van die speeldag.

 

Bij de volgende update van de stand neem ik deze wijziging dan ook mee.

Als er nog iemand een foutje ontdekt, laat het gerust weten he ;) 

 

En wat is mijn beloning voor mijn eerlijkheid? O:-)
@Piussi sjans da ge mij hebt he manneke :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jongens en meisje;

 

Hierbij de laatste update van dit jaar.

 

Op speeldag 17 ging de winst naar Nathalie, Pica en Piussi.
Op speeldag 18 waren het Nathalie en Johnny die met de winst gingen lopen.

Voor speeldag 19 staat er morgen nog een wedstrijd in Spanje op het programma; dus daar nog even geen score voor..

 

Ik sta nog steeds aan de leiding bij beide klassementen, al zie ik mijn voorsprong ook 2 x (lichtjes) slinken.

 

Nog even volgende bemerkingen:
- de uitgestelde wedstrijden worden niet mee gerekend, niemand krijgt punten (en ik ga ze ook niet achteraf gaan verwerken, dat is net iets teveel werk)

- Vitesse - Feyenoord stond zowel op speeldag 17 als 18. Ik heb enkel de score van speeldag meegerekend.

- In klassement 2 zijn er op speeldag 16 nog enkele aanpassingen gedaan na een foutje van mij (merci @The Belgian Waffle Iron voor je opmerkzaamheid)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...