Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Praathoekje pronostiek voetbal


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 786
  • Created
  • Laatste reactie

De tussenstand is ondertussen ook weer bijgewerkt!

 

Op speeldag 19 ging Piussi aan de haal met de speeldag winst.
Speeldag 20 kende weinig verschillen. Het waren uiteindelijk Brechtovic, Nathalie en Johnny die aan het langste eind trokken. (De wedstrijd Athletico-Athletic is uitgesteld en valt dus weg)

Op speeldag 21 haalde The Belgian Waffle Iron dubbele cijfers en won zo deze speeldag. (zijn score moet dus in rood staan en niet de mijne)

 

In de algemene stand blijf ik aan de leiding, met 9 punten voor op Brechtovic en 14 op Davy.

Ook in het alternatieve klassement blijf ik bovenaan staan, maar daar is Nathalie de eerste achtervolger; voor Davy en Brechtovic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stand is nog eens bijgewerkt.

 

Echt een lijn zat er niet in de scores, maar er zijn toch wat veranderingen in de standen.

 

In de algemene stand ga ik nog steeds aan de leiding, met een voorsprong van 8 punten op Brechtovic. Hij heeft op zijn beurt 8 punten voor op Davy.

 

In de stand met speeldagwinsten sta ik ook nog steeds bovenaan.
Daar is The Belgian Waffle Iron opgeklommen naar plek 2! Brechtovic vervolledigt het podium.

 

 

Voor degenen die speeldag 26 nog niet ingevuld hebben, er is nog tijd tot vanavond.

 

@Brechtovic, @Davy, @The Belgian Waffle Iron, @Nathalie, @Pica, @Johnny, @Piussi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

De stand is nog eens bijgewerkt.

 

Echt een lijn zat er niet in de scores, maar er zijn toch wat veranderingen in de standen.

 

In de algemene stand ga ik nog steeds aan de leiding, met een voorsprong van 8 punten op Brechtovic. Hij heeft op zijn beurt 8 punten voor op Davy.

 

In de stand met speeldagwinsten sta ik ook nog steeds bovenaan.
Daar is The Belgian Waffle Iron opgeklommen naar plek 2! Brechtovic vervolledigt het podium.

 

 

Voor degenen die speeldag 26 nog niet ingevuld hebben, er is nog tijd tot vanavond.

 

@Brechtovic, @Davy, @The Belgian Waffle Iron, @Nathalie, @Pica, @Johnny, @Piussi

 

 

Whoehoe :party: ook al is het maar een momentopname en ligt alles kort bij elkaar vanaf plek 2. Toch even genieten.
Sterk parcours van Piussi ook met x-aantal speeldag minder!

 

:icon_thumleft: voor onze organisator!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog even de tijd gevonden om de stand up to date te brengen.

 

De voorbije 6 speeldagen leverden in de algemene stand weinig verandering op.

Ikzelf sta aan de leiding voor Brechtovic en The Belgian Waffle Iron.

 

 

In de alternatieve stand is er wel wat verandert.

Ik ga nog steeds aan de leiding, maar Piussi is ondertussen opgerukt naar plek 2.

The Belgian Waffle Iron vervolledigt de top 3.

 

@Brechtovic, @Pica, @The Belgian Waffle Iron, @Davy, @Nathalie, @Johnny, @Davy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...